Skuteczny benefit w erze powrotu do biura? Przekonaj się z Parkizą!
Po miesiącach pracy zdalnej firmy stają przed wyzwaniem zmotywowania pracowników do pracy z biura. Jak przekonać pracowników do powrotu? Jak zatrzymać wartościowych ludzi w firmie? Dostęp do miejsc parkingowych, który pnie się po liście pożądanych benefitów, okazuje się teraz kluczowy. Dzięki Parkiza.com firmy mogą spełnić to oczekiwanie, nie obciążając przy tym budżetu.
2023-10-04, 14:39

Współczesny, postpandemiczny pracownik ceni sobie komfort i wygodę. A to oczekiwania, które niekoniecznie współgrają z coraz częstszym powrotem do biura, lub przechodzeniem na hybrydowy model pracy. Dlatego dostęp do parkingu w biurze stał się tak ważny. Ale jak zagwarantować miejsce parkingowe dla każdego, gdy jest ich ograniczona liczba? Tu z pomocą przychodzi Parkiza — aplikacja na telefon i panel do zarządzania parkingiem. Dzięki niej każdy pracownik może mieć równe szanse na miejsce, a do tego nieocenione wsparcie przy planowaniu pracy w biurze. I to bez obciążenia dla firmy, ponieważ Parkiza posiada bezpłatny plan.

Izabela Marciszak, Product Manager w Parkiza.com podkreśla:  „Dostęp do parkingu to dla wielu pracowników priorytet. Od przedstawicieli działów HR, które korzystają z Parkizy, słyszymy, że temat tego benefitu jest zazwyczaj najciekawszym elementem rozmowy dla kandydatów. W końcu Parkiza to także taka karta przetargowa w procesie rekrutacji”.

Jakie korzyści czekają na pracowników?

Rezerwowanie miejsc parkingowych, o ile są dostępne dla zwykłych pracowników, zwykle bywa wyzwaniem. Dzięki Parkizie, zamiast zapisów mailem, w kalendarzu, czy  „na słowo”, na pracowników czeka wygodna aplikacja, którą zawsze mają przy sobie. Jednak Parkiza to nie tylko rezerwacja miejsc parkingowych. To komfort i pewność. Zamiast stresu związanego z poszukiwaniem miejsca, pracownik korzysta z intuicyjnej aplikacji i zawczasu rezerwuje miejsce dla siebie. Może także udostępniać i zarządzać nim w trakcie trwania rezerwacji. A jeśli firma poprosi o integrację Parkizy z innymi systemami, aplikacja może służyć nawet do otwierania bramek czy szlabanów.

 „Pracownicy nie muszą krążyć po parkingu, docierać do biura w niepewności i mogą na spokojnie zaplanować wizytę. Większość stresu związanego z  dotarciem do biura znika. A firma zyskuje solidny argument podczas skłaniania teamu do rezygnacji z pracy całkowicie zdalnej” - dodaje Iza.

Co Parkiza oferuje firmom i działom HR?

Firmy same ustalają zasady rezerwacji. Parkiza pozwala zarządzać grupami pracowników (nawet na parkingach w różnych budynkach!) czy przydzielać stałe lub elastyczne miejsca parkingowe. Integracje pozwalają nawet na rozpoznawanie tablic rejestracyjnych.  „Raz skonfigurowany parking zarządza się praktycznie sam, co jest sporą oszczędnością czasu dla firmy” - dodaje Iza. Dzięki danym można analizować wykorzystanie miejsc i być może podjąć decyzję o rezygnacji z kilku niepotrzebnych.  „Jeden z naszych klientów zrezygnował z najmu aż 10% miejsc parkingowych, a pracownicy nie odczuli różnicy. Po prostu te miejsca, które zostały, dzięki Parkizie były lepiej wykorzystywane”.  

Platforma oferuje bezpłatny plan z wieloma funkcjonalnościami, i nieco bardziej rozbudowany plan Professional, co czyni ją dostępną dla firm o różnych budżetach. Więcej o funkcjonalnościach można przeczytać na stronie Parkiza.com.

KONTAKT / AUTOR
Izabela Marciszak
Product Manager
Parkiza
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.